Как заработать $100 в месяц на своем сайте? Ответ здесь!
  • Українська
  • Русский
ИЗ ФОТОГАЛЕРЕИ
Добавить новость на сайт
Чат
Оголошення (Робота - Вакансії, Резюме)
Асоціація інфекціоністів України
Ортопедія і травматологія
Судинна хірургія та ангіологія
Патологічна анатомія
Акушерство та гінекологія
Хірургія
Інші галузі медицини
Медичне законодавство
Практикуючому лікарю
Студентам
Довідники
Доступ до повнотекстових іноземних журналів
Пацієнтам
Кардиология
МКХ-10
Женский календарь
Справочник по клиническому обследованию пациента
Цікаві та корисні статті
Фотогалерея
Головне меню
Likar.Org.Ua
Новини
Forum
Блог
Контакти
Веб-ресурси
Бібліотека файлів
Карта сайту
Мапа сайту (повна)
Вхід





Забули пароль?
Ще не зареєстровані? Реєстрація

Консультации врача
Атестація Лікарів

Лікар, медичний працівник медик, можуть знайти книги по медицині та статті з методиками лікування захворювань внутрішніх органів. студенти-медики знайдуть медичні реферати та конспекти лекцій по медицині.
Врач, медицинский работник, медик, могут найти книги по медицине, статьи с методиками лечения заболеваний внутренних органов, студенты-медики найдут медицинские рефераты и конспекты лекций по медицине.

Find health tips here Health tips for your wellness and longevity and other cool medical advices
А здесь Вы найдетеНовости медицины и здоровья со всего мира


© 2006 Likar.Org.UA
    Всі права на місці
При использовании материалов медицинского портала, ссылка на главную страницу обязательна!


Likar.Org.Ua arrow Новини arrow Latest arrow Вчені: Вино рятує від карієсу
Вчені: Вино рятує від карієсу
Написав doc666   
06. июл. 2007
Вино запобігає розвитку карієсу

Вчені: Вино рятує від карієсу

Келих вина є чудовою профілактикою руйнування зубів, запалення ясен та ангіни, показало недавно проведене дослідження. І червоне, і біле вино містить компоненти, що знищують мікроби, стверджують італійські вчені.


Отримані ними дані є черговим доказом на користь того, що регулярне, але помірне споживання вина корисне для здоров’я. Крім того, уже відомо, що споживання червоного вина зменшує ризик захворіти хворобами серця, раком та хворобою Альцгеймера, зазначає The Daily Mail.

Дотепер антибактеріальні властивості напою, відомі ще древнім римлянам, були мало досліджені, зазначає професор Габріелла Гаццані у статті, опублікованій на сторінках American Journal of Agricultural and Food Chemistry.

Дослідницька група Гаццані використовувала пляшки вина Valpolicella і Pinot Nero, куплені в супермаркеті. Вино розливалося в келихи, у яких містилися бактерії.

"Загалом отримані нами дані вказують на те, що вино може діяти як ефективний антибактеріальний препарат, що вбиває бактерії-стрептококи та інфекції верхніх дихальних шляхів", - зазначила учений.

Проте, професор додала: "Вино є прекрасним напоєм із чудовим смаком, воно сполучається з їжею і його приємно пити в компанії. Однак його медичні властивості не говорять про те, що настав час припиняти чистити зуби".

Останє оновлення ( 01. май. 2008 )
 
< Попередня   Наступна >

Читайте також:

Бесплатная консультация врача - врач позвонит Вам сам!

 
Нові повідомлення на форумі:

Rambler's Top100
Медицинский сервер Врач - Лікар создал для Вас страницу
Generated in 0.42462 Seconds