Ягоди корисніші у поєднанні зі спиртним
Поєднання з алкоголем підсилює дію антиоксидантів, котрі містяться в ягодах і фруктах, вважають вчені із США і Таїланду, дослідження яких опубліковане в Journal of the Science of Food and Agriculture.
До висновку про корисність фруктово-ягідних алкогольних коктейлів фахівці таїландського університету Касетсарт і Департаменту сільськогосподарських досліджень США прийшли в ході вивчення різноманітних способів консервації та зберігання свіжих ягід.
За результатами досліджень, поєднання із спиртним підсилює дію антиоксидантів, що містяться в полуниці, приблизно на третину. Точно в такий же спосіб додавання спиртного позначається і на властивостях ожини.
Корисність антиоксидантів пояснюється здатністю цих сполук зв'язувати вільні радикали - активні молекули з вільним хімічним зв'язком, які завдають шкоди клітинним мембранам і ДНК. Таким чином, підвищене споживання фруктів і ягід знижує ризик розвитку онкологічних, серцево-судинних та інших захворювань. У ягодах в більших кількостях містяться такі антиоксиданти як поліфеноли й антоціаніни.
За словами експертів-дієтологів, деякі способи готування дійсно можуть підсилити доброчинні властивості фруктів і овочів, наприклад, полегшуючи усмоктування корисних речовин, що містяться в них. У той же час, учені попереджають, що ніякі антиоксиданти не зможуть компенсувати шкоду здоров'ю, котру заподіює непомірне вживання алкогольних напоїв.
Джерело: podrobnosti.ua
|